IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
W niniejszym postępowaniu wadium wynosi 13 800,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
www.soldea.pl
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
W toku aukcji elektronicznej stosowane będzie jedynie kryterium ceny.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacja
o ofercie wykonawcy, jej punktacji i klasyfikacji w rankingu ofert oraz
o punktacji najkorzystniejszej oferty, informacja o terminie otwarcia i
zamknięcia aukcji. Przez cały czas trwania aukcji do jej zamknięcia.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Aukcja
rozpocznie się w wyznaczonym w zaproszeniu terminie. Zaproszenie będzie
zawierać także planowany termin zakończenia aukcji. Jeżeli w
wyznaczonym w zaproszeniu czasie pojawi się oferta dowolnego wykonawcy
to nastąpi dogrywka opisana niżej w sposobie zakończenia aukcji
elektronicznej. Oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem
elektronicznym. Podpisanie oferty nie jest jednoznaczne z jej
przyjęciem. Każda złożona (wysłana) oferta przed przyjęciem będzie
automatycznie weryfikowana w zakresie ważności podpisu elektronicznego.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Wykonawca po zalogowaniu do systemu będzie miał możliwość składania
kolejnych ofert od momentu otwarcia aukcji. Warunkiem przyjęcia oferty
przez system będzie to by była ona korzystniejsza od poprzedniej oferty
wykonawcy. Kolejne oferty muszą być obniżane co najmniej o wartość
postąpienia. Drugim warunkiem przyjęcia oferty jest jej złożenie w
trakcie trwania aukcji. Minimalne wysokości postąpień zostaną ustalone w
oparciu o najniższą cenę spośród złożonych ofert, niepodlegających
odrzuceniu w zakresie każdej aukcji z osobna według poniższego schematu:
Przedział, w którym mieści się najniższa cena spośród złożonych ofert -
Wartość postąpienia do 100,00 zł - 1,00 zł od 100,01 zł do 500,00 zł -
10,00 zł; od 500,01 zł do 1.000,00 zł - 50,00 zł; od 1.000,01 zł do
5.000,00 zł - 100,00 zł; od 5.000,01 zł do 10.000,00 zł - 200,00 zł; od
10.000,01 zł do 20.000,00 zł - 500,00 zł; od 20.000,01 zł do 50.000,00
zł - 1.000,00 zł; od 50.000,01 zł do 100.000,00 zł - 2.000,00 zł; od
100.000,01 zł do 500.000,00 zł - 3.000,00 zł; od 500.000,01 zł do
1.000.000,00 zł - 5.000,00 zł; od 1.000.000,01 zł do 5.000.000,00 zł -
7.000,00 zł; od 5.000.000,01 zł do 10.000.000,00 zł - 10.000,00 zł; od
10.000.000,01 zł - 20.000,00 zł. Sposób oceny ofert w toku aukcji
elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę
oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji.
Ocenie będzie podlegać cena brutto, podobnie jak w fazie poprzedzającej
przeprowadzenie aukcji. Punktacja będzie dokonana z dokładnością do 8
miejsc po przecinku.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
:
a) system operacyjny Windows 2000/XP/VISTA/7/8/10. b) przeglądarka
internetowa IE / FireFox. Tylko wersje 32-bitowe. Zalecamy
aktualizowanie na bieżąco wersji przeglądarek. Przeglądarka Chrome od
wersji 45 oraz Microsoft Edge z systemu Windows 10 nie są obsługiwane.
c) przeglądarka musi obsługiwać protokół szyfrowania TLS 1.0 (najnowsze
wersje przeglądarek) d) zainstalowane bezpłatne oprogramowanie Java
(wersja 32-bitowa) e) włączona obsługa kodu JavaScript 6. Stabilne
połączenie z internetem f) wyłączona obsługa przez serwer proxy g)
kwalifikowany podpis elektroniczny h) zastosowanie się do aktualnych
zaleceń na stronie operatora aukcji (www.soldea.pl)
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
a)
wykonawcy dopuszczeni do aukcji otrzymają od Zamawiającego poufne
identyfikatory, komplety login-hasło, umożliwiające im zalogowanie do
systemu aukcyjnego EPP (www.soldea.pl). b) przed przystąpieniem do
aukcji Wykonawcy przeprowadzają proces rejestracji zgodnie z instrukcją
operatora platformy. c) dokonanie procesu rejestracji jest warunkiem
koniecznym udziału w aukcji. d) wykonawca ma możliwość przeprowadzenia
rejestracji od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego
identyfikatora. W toku rejestracji Wykonawca testuje posiadany podpis
elektroniczny. e) zaproszenia do udziału w aukcji elektronicznej,
zawierające, między innymi, poufne identyfikatory, zostaną przekazane
wykonawcom przez Zamawiającego drogą elektroniczną na adres e-mail
wykonawcy, wskazany w formularzu oferty, a jeżeli wykonawca nie posiada
możliwości odbioru e-mail, zaproszenie i identyfikatory zostaną
przesłane na nr faksu wskazany w formularzu oferty
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
aukcja jednoetapowa
Czas trwania: 15 minut
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Jeżeli
w okresie 5 min. przed planowanym terminem zamknięcia aukcji nie
zostanie złożona jakakolwiek nowa oferta to aukcja zakończy się w
planowanym terminie. Jeżeli natomiast w okresie 5 minut przed planowanym
terminem zamknięcia aukcji zostanie złożona nowa oferta dowolnego
wykonawcy to aukcja będzie trwała dalej i zakończy się dopiero, gdy w
ustalonym czasie 5 minut nie pojawi się żadna nowa oferta któregokolwiek
wykonawcy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
reguluje wzór umowy będący załącznikiem nr 3 do Specyfikacji
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-01-12, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: