Archiwum zamówień publicznych

Archiwum zamówień publicznych

 

 

Z ogromną przyjemnością pozwalam sobie podzielić się moimi wrażeniami z wizyty w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego.

 

W dniu 27.01.2020 po raz pierwszy trafiłam do poradni Oddziału Klinicznego Kardiologii i Elektrokardiologii Interwencyjnej oraz Nadciśnienia Tętniczego. Po otrząśnięciu się z pierwszego szoku wywołanego wielkością i wyglądem budynku, udałam się do rejestracji ( przygotowana , że spędzę w niej przynajmniej godzinę stojąc w kolejce). Pobrałam zatem numerek i bez pośpiechu zmierzałam na ławeczkę. Nie doszłam do niej, gdyż..... zostałam wezwana do okienka :-)). 

 

Po kilkukrotnym upewnieniu się  że to nie pomyłka, zostałam zarejestrowana i dokładnie poinstruowana przez uśmiechniętą Panią w rejestracji o tym gdzie dokładnie mam się udać. Trafiłam bez problemu do poradni Kardiologii i Elektrokardiologii Interwencyjnej oraz Nadciśnienia Tętniczego.  I tu kolejne zaskoczenie. Co kilka minut wychodziły z gabinetów różne Panie (być może pielęgniarki) i same podchodziły do pacjentów  (z uśmiechem i życzliwością na twarzy) pytając do kogo są pacjenci umówieni , na którą godzinę , gdzie mają czekać oraz z zadziwiającą cierpliwością odpowiadały na dziesiątki pytań.

 

Ponieważ wszystko tak sprawnie poszło, byłam przygotowana na dłuższe oczekiwanie w poradni, gdyż pojawiłam się tam grubo wcześniej niż godzina mojej konsultacji. Rozsiadłam się wygodnie ale po kilku minutach zostałam zgarnięta z korytarza na badanie EKG, a krótko potem zostałam zaproszona do gabinetu na konsultacje. Zostałam przyjęta wcześniej bo.... "skoro już jestem i jest możliwość to...czemu nie ?" 

 

Pomimo tego, że na korytarzu poradni kardiologicznej spędziłam niewiele czasu, byłam świadkiem rozmów między pacjentami i zapewniam, że nie tylko ja byłam pod wrażeniem. Jeśli pozostałe poradnie funkcjonują na podobnych zasadach, z podobnym nastawieniem do pacjenta, to szczerze gratuluję. Mam tu na myśli Panie w rejestracji oraz w poradni w których widziałam uśmiech, spokój, kompetencje, życzliwość i empatię . Lekarz konsultujący - najwyższy poziom kultury. Chciałabym się do czegoś przyczepić, ale nie mogę.

 

Dziękuję bardzo.

 

KW

We use cookies to optimize your experience. By browsing our site you agree to our Privacy Policy.