Archiwum zamówień publicznych

Archiwum zamówień publicznych

Kraków 18.12.2019

Zapytanie ofertowe

Zapraszamy do złożenia oferty na realizację zamówienia usługi reklamy billboardowej polegającej na wydruku projektu, naklejeniu (w tym montaż i demontaż) oraz ekspozycji 17 billboardów na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego wraz z opłaceniem miejsca reklamowego w ramach promocji zatrudnienia pielęgniarek w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie.

Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu może się ubiegać Wykonawca, który wykazał, że:
1) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
2) posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia
3) dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
4) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie jest powiązany osobowo ani kapitałowo z Zamawiającym

I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest usługa reklamy billboardowej polegającej na wydruku projektu, naklejeniu (w tym montaż i demontaż) oraz ekspozycji 17 billboardów na terenie na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego wraz z opłaceniem miejsca reklamowego w ramach promocji zatrudnienia pielęgniarek w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie. wraz z opłaceniem miejsca reklamowego.

Szczegóły zamówienia:

1. Termin kampanii promującej rekrutację na stanowiska pielęgniarskie w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie: styczeń-luty 2020 r. W tym okresie Wykonawca oferuje ekspozycję 13 billboardów (przez okres 2 miesięcy).
2. Termin realizacji zamówienia wynosi 7 dni
3. Ekspozycja będzie przeprowadzona na 17 nośnikach typu billboard na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego, w pobliżu szpitali, wymieniono w punkcie 4 opisu przedmiotu zamówienia.
4. Nośniki powinny być usytuowane przy wymienionych w liście poniżej szpitalach, w miejscach o dużym natężeniu ruchu. Wymagana jest bardzo dobra widoczność zarówno dla pieszych, jak i osób poruszających się środkami transportu. Poniżej wymienione są lokalizacje na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego, w pobliżu których powinny znaleźć się billboardy.
a. Małopolska
i. Maków Podhalański - Szpital im. ks. S. Czartoryskiego
ii. Tarnów – Specjalistyczny Szpital im. E. Szczeklika w Tarnowie
iii. Tarnów - Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
iv. Nowy Targ - Poradnia Szpitala im. Jana Pawła II
v. Proszowice - Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
vi. Bochnia - Szpital Powiatowy ZOZ
vii. Brzesko - Szpital Rejonowy
viii. Wadowice - Szpital Powiatowy im. Jana Pawła II
ix. Oświęcim - Szpital Powiatowy
x. Olkusz - Szpital Powiatowy
xi. Olkusz - Zespół Opieki Zdrowotnej
xii. Chrzanów - Szpital Powiatowy
xiii. Limanowa - Szpital Powiatowy
xiv. Sucha Beskidzka - Szpital Rejonowy ZOZ
b. Podkarpackie
i. Rzeszów - Wojewódzki Szpital Specjalistyczny
c. Świętokrzyskie
i. Kielce - Szpital MSWiA
ii. Kielce - Wojewódzki Szpital Zespolony

5. Zamawiający dopuszcza wyłącznie nośniki wielkości 12 m2 (5,04 x 2,38 m) lub większe.
6. Wszelkie materiały wykorzystane w realizacji kampanii billboardowej muszą być odporne na działanie zewnętrznych czynników atmosferycznych oraz muszą zapewniać właściwą ekspozycję reklam.
7. Wykonawca wyklei wszystkie billboardy w terminie do 7 dni od podpisania umowy.
8. Wykonawca jest zobowiązany do:
a. udostępnienia własnej lub dokonania zakupu powierzchni reklamowych dla potrzeb realizacji kampanii promującej rekrutację pielęgniarek w Szpitalu Uniwersyteckim, we wskazanym terminie;
b. druku materiału promocyjnego, a następnie jego terminowego wyklejenia i eksponowania na wymienionych nośnikach we wskazanym terminie;
c. zapewnienia trwałości montażu tj. utrzymania powierzchni reklamowej i plakatów w należytym stanie technicznym w okresie ekspozycji. W okresie trwania ekspozycji
d. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia stałych, bieżących kontroli jakości plakatów. Wykonawca zobowiązany jest do poprawienia wszelkich usterek powstałych na etapie montażu lub ekspozycji w terminie 24 godzin od daty powzięcia wiadomości o usterce;
e. sporządzenia dla Zamawiającego raportu z realizacji kampanii promocyjnej zawierającego dokumentację zdjęciową.
9. Zamawiający ma prawo do wnoszenia uwag na temat jakości ekspozycji. Uwagi wnoszone będą w formie pisemnej (dopuszcza się korespondencję w formie elektronicznej) z określeniem rodzaju zauważonych wad. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad w terminie nie późniejszym niż 72 godzin od zgłoszenia wad przez Zamawiającego.
10. Wykonawca po zakończeniu prac przekaże Zamawiającemu CD z nagraną publikacją w formacie PDF oraz zdjęcia wykorzystane w publikacji w formacie umożliwiającym późniejsze wykorzystanie w druku.
11. Wykonawca zobowiązuje się do przekazania tuż przed realizacją zamówienia wizualizacji projektu.

II. KRYTERIA OCENY OFERTY:

Cena 100%
Przez kryterium cena rozumie się cenę brutto, tj. cenę netto wraz z podatkiem VAT.

III. TERMIN I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

1. Ofertę należy złożyć wg wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1 );
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim;
3. Oferta musi być czytelna;
4. Ofertę należy złożyć w terminie do godziny 14:00 dnia 23.12.2019 r. w formie skanu pocztą elektroniczną na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
5. Zamawiający odrzuci ofertę:
1) złożoną po terminie;
2) złożoną przez wykonawcę niespełniającego warunków udziału w postępowaniu;
3) niezgodną z treścią zapytania ofertowego;
4) zawierającą błędy nie będące oczywistymi omyłkami pisarskimi lub rachunkowymi;

IV. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU OFERTY/OPIS SPOSOBU WYBORU OFERTY

Oferta najkorzystniejsza zostanie wybrana spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, na podstawie kryteriów wskazanych w punkcie II.

V. KONTAKT

Dodatkowych informacji udziela Agnieszka Diaków oraz Anna Motyka.
Tel. 424 74 34
Mail. This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. lub This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

VI. DODATKOWE INFORMACJE

1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia prowadzonego zapytania, a także zastrzega sobie możliwość niedokonania wyboru w przypadku, gdy:
1) nie zostanie złożona żadna oferta;
2) procedura wyboru oferty obarczona jest wadą niemożliwą do usunięcia uniemożliwiającą udzielenie zamówienia i zawarcie umowy.

W załączniku:
Zapytanie_ofertowe.docx.pdf Pobierz
Zał. 1 – formularz ofertowy -  zał.1_formularz_ofertowy.docx Pobierz
Zał. 2 – projekt nadruku  zal.2_projekt_wersja_pogladowa.pdf Pobierz

We use cookies to optimize your experience. By browsing our site you agree to our Privacy Policy.