Archiwum zamówień publicznych

Archiwum zamówień publicznych

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-11-99-442

Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca obsługa graficzna (w systemie abonamentowym) na potrzeby przygotowywania materiałów promocyjnych Szpitala Uniwersyteckiego.

Czas trwania umowy: 6 miesięcy, płatność – faktura wystawiona po protokole odbioru w każdym miesiącu.

W zakres obsługi graficznej obejmuje przygotowywanie projektów dla materiałów informacyjno-promocyjnych:

  • opracowanie grafik na potrzeby social mediów – Facebook, Instagram, Linkedin
  • przygotowywanie projektów plakatów, ulotek, broszur, roll-up; materiały przygotowywane zgodnie z wytycznymi do drukarni
  • przygotowania projektów zaproszeń, agend i innych materiałów graficznych na potrzeby konferencji
  • przygotowywanie materiałów promocyjnych zgodnych z księgą znaku Szpitala Uniwersyteckiego – m. in. teczek, roll upów, papier firmowy, kalendarze
  • przygotowania infografik
  • przygotowania banerów na stronę internetową

Termin wykonania usługi – 36 godzin od otrzymania zlecenia.

Zamawiający zgłasza zlecenie drogą elektroniczną. Możliwe spotkania online i/lub osobiste na miejscu w siedzibie szpitala – wymagana dostępność, spotkania mogą odbywać się od pon. do pt. w godz. 7:30-15.

Zamawiający w terminie 24 h od otrzymania przedmiotu zamówienia ma prawo zgłoszenia uwag, które wykonawca musi uwzględnić. Pliki powinny być w wersji zamkniętej oraz edytowalnej.

Kryteria wyboru ofert:

Spełnienie wymagań zgodnych z zapytaniem ofertowym. Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:

Cena (C) - 60 pkt

Portfolio (P) – 40 pkt

Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %

Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 60 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:

          najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 60 pkt
             cena ocenianej oferty (brutto)

Ad. 2. W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 40 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający uzna za spełnienie warunków poprzez dostarczenie doświadczenia w postaci przygotowanych projektów graficznych:

  • Materiałów informacyjnych typu ulotka, plakat, biuletyn – 10 pkt
  • Materiałów informacyjnych typu roll up – 10 pkt
  • Materiałów informacyjnych typu infografika / grafika dla mediów społecznościowych – 10 pkt
  • Materiałów informacyjnych typu baner / grafika dla strony internetowej – 10 pkt

Projekty można wysłać w formacie jpg lub link do witryny internetowej / mediów społecznościowych. Wykonawcy nie spełniający kryteriów Portfolio nie będą brani pod uwagę przy ocenie ofert.

Data i miejsce składania ofert:

Prosimy o przysłanie ofert do dn. 17.02.2022 r. 

Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Ofertę należy złożyć drogą mailową na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Kontakt w sprawie pytań do zapytania ofertowego: Sekcja ds. komunikacji i PR – tel. 12 400 12 57, 12 400 12 38, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:

W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:

  • Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
  • Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
  • Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, przy czym na potrzeby tego zapytania przez rażąco niską cenę Zamawiający rozumie cenę brutto stanowiącą mniej niż 30% średniej wyliczonej ze wszystkich zaoferowanych cen, spośród nieodrzuconych na innej podstawie Ofert.
  • Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.

Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.

Wybór najkorzystniejszej oferty: 

Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.

W związku z licznymi zapytaniami wyjaśniamy, że prosimy o podanie wyceny abonamentowej dla okresu jednego miesiąca, jak również podanie wyceny za jedną godzinę pracy (wartość netto i/lub brutto).  

Formularz_ofertowy_usługa_graficzna.docx Pobierz


 Kraków, 25.02.2022 r. 

Szanowni Państwo,

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje o unieważnieniu postępowania ofertowego ogłoszonego w dniu 10 lutego 2021 r. dotyczącego bieżącej obsługi graficznej Szpitala Uniwersyteckiego - w systemie abonamentowym, z powodu niemożności rozstrzygnięcia zapytania. Przyczyną jest złożenie ofert, które w wyniku oceny uzyskały tę samą ilość punktów.

 

We use cookies to optimize your experience. By browsing our site you agree to our Privacy Policy.