Zapytanie ofertowe - usługa monitorowania mediów
Kraków, 20.06.2024r.
Zapytanie ofertowe dotyczące usługi monitorowania mediów
Zamawiający:
SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 36,
31-501 Kraków
NIP: 675-11-99-442
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi dostarczania monitoringu mediów na potrzeby Zamawiającego zgodnie z listą słów kluczowych stanowiącą załącznik nr 1 do zapytania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Usługa dostarczania monitoringu mediów obejmować ma następujące kanały:
- prasa ogólnopolska i regionalna,
- Internet,
- media społecznościowe (np. Twitter; Facebook, Instagram),
- ogólnopolskie i regionalne stacje radiowe,
- ogólnopolskie i regionalne stacje telewizyjne,
- telewizje internetowe,
- blogi.
- Wyniki monitoringu mediów przedstawiane będą w formacie PDF z możliwością przetwarzania na tekst w formacie DOC/RTF; wyniki monitoringu radia przedstawiane będą przynajmniej w formacie MP3, a telewizji przynajmniej w formacie MP4/AVI/FLV.
- Wyniki monitoringu będą aktualizowane każdego dnia przez 7 dni w tygodniu na bieżąco lub przynajmniej kilka razy dziennie; o godzinie 7:00 w zakresie wszystkich mediów oraz o godzinie 11:00 w zakresie mediów drukowanych.
- Codzienne rozsyłanie biuletynu informacyjnego na skrzynkę pocztową e-mail w czytelnej formie i z możliwością edycji.
- Rozsyłanie tygodniowego oraz miesięcznego raportu zawierającego m.in. rozkład publikacji w czasie, ekwiwalent reklamowy, wydźwięk przekazów w mediach oraz dotarcie do odbiorców.
- Zamawiający będzie miał możliwość modyfikacji monitorowanych haseł, o ile nie spowodują zwiększenia kosztów usługi ponoszonych przez Wykonawcę.
- Wyniki monitoringu prezentowane będą za pośrednictwem dedykowanej platformy informacyjnej, do której dostęp zabezpieczony będzie hasłem (lub w inny sposób stosowany przez Wykonawcę) na poziomie platformy informacyjnej. W razie potrzeby Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany do wygenerowania dodatkowych loginów/haseł dla każdego z użytkowników wskazanych przez Zamawiającego;
- Wyniki monitoringu mediów będą zamieszczane i archiwizowane na platformie internetowej chronionej spersonalizowanym dla Zamawiającego loginem i hasłem przez cały okres trwania umowy.
Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:
- Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Kryteria oceny ofert:
Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
L.p. |
Kryterium |
Waga |
Punkty |
1. |
Cena za jeden miesiąc |
40% |
40 pkt |
2. |
Funkcjonalność platformy |
60% |
60 pkt |
Zamawiający oceni oferty przyznają punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę:
- cena + funkcjonalność = 100%
- 1% = 1 punkt
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.
Punkty w kryterium Cena „C” zostaną obliczone na podstawie wzoru:
C = (Cn : Co) * 40 pkt gdzie:
Cn – najniższa cena brutto spośród ocenianych ofert
Co – cena brutto oferty ocenianej
Punkty w kryterium Funkcjonalność platformy zostaną obliczone na podstawie oceny udostępnionej platformy testowej (wersja testowa dostępna przez 3 dni). W tym kryterium ocenione zostanie wykonanie oraz łatwość użytkowania na podstawie przekazanych próbek (m.in. łatwość dotarcia do informacji, jej widoczność, łatwość kopiowania, przekierowania, konwersji do żądanego formatu pliku).
Przy ocenie Funkcjonalności będą brane pod uwagę:
- wykaz monitorowanych mediów: 5 pkt
- czytelność ułożenia treści i łatwość wyszukiwania na platformie: 10 pkt
- intuicyjność platformy: 10 pkt
- otrzymanie biuletynu informacyjnego do godz. 8:30: 5 pkt
- czytelność eksportowanych dokumentów (ocena czytelności eksportowanych wycinków prasowych pod względem przejrzystości tytułu, źródła, autora, daty publikacji i treści artykułu): 15 pkt
- przejrzystość generowanych raportów medialnych: 15 pkt
Proponowany termin płatności za fakturę – 60 dni
Okres obowiązywania umowy:
Od dnia 01.07.2024 r. do dnia 30.06.2026 r.
Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 25.06.2024 r. do godz. 15:00 na adres e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Oferta musi zawierać:
- Dołączony opis proponowanej usługi wraz z listą zawierającą wykaz monitorowanych regionalnych stacji radiowych i telewizyjnych oraz listą zawierającą wykaz monitorowanych ogólnopolskich stacji radiowych i telewizyjnych,
- Uzupełniony formularz ofertowy: cenę netto oraz cenę brutto usługi za jeden miesiąc;
- Dostęp do testowego monitoringu mediów na okres 3 dni roboczych,
- oświadczenie o stosowaniu postanowień ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami: Maria Włodkowska, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
- Oferta została złożona po wyznaczonym
- Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w
- Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Załącznik nr 1 – Wykaz słów kluczowych
Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy
Załącznik nr.1 - Wykaz słów kluczowych Pobierz
Załącznik nr 2 - formularz ofertowy - usługa monitorowania mediów Pobierz