Podziękowania od Pacjentów

Nasz Szpital

 

 

Z ogromną przyjemnością pozwalam sobie podzielić się moimi wrażeniami z wizyty w Nowej Siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego.

 

W dniu 27.01.2020 po raz pierwszy trafiłam do poradni Oddziału Klinicznego Kardiologii i Elektrokardiologii Interwencyjnej oraz Nadciśnienia Tętniczego. Po otrząśnięciu się z pierwszego szoku wywołanego wielkością i wyglądem budynku, udałam się do rejestracji ( przygotowana , że spędzę w niej przynajmniej godzinę stojąc w kolejce). Pobrałam zatem numerek i bez pośpiechu zmierzałam na ławeczkę. Nie doszłam do niej, gdyż..... zostałam wezwana do okienka :-)). 

 

Po kilkukrotnym upewnieniu się  że to nie pomyłka, zostałam zarejestrowana i dokładnie poinstruowana przez uśmiechniętą Panią w rejestracji o tym gdzie dokładnie mam się udać. Trafiłam bez problemu do poradni Kardiologii i Elektrokardiologii Interwencyjnej oraz Nadciśnienia Tętniczego.  I tu kolejne zaskoczenie. Co kilka minut wychodziły z gabinetów różne Panie (być może pielęgniarki) i same podchodziły do pacjentów  (z uśmiechem i życzliwością na twarzy) pytając do kogo są pacjenci umówieni , na którą godzinę , gdzie mają czekać oraz z zadziwiającą cierpliwością odpowiadały na dziesiątki pytań.

 

Ponieważ wszystko tak sprawnie poszło, byłam przygotowana na dłuższe oczekiwanie w poradni, gdyż pojawiłam się tam grubo wcześniej niż godzina mojej konsultacji. Rozsiadłam się wygodnie ale po kilku minutach zostałam zgarnięta z korytarza na badanie EKG, a krótko potem zostałam zaproszona do gabinetu na konsultacje. Zostałam przyjęta wcześniej bo.... "skoro już jestem i jest możliwość to...czemu nie ?" 

 

Pomimo tego, że na korytarzu poradni kardiologicznej spędziłam niewiele czasu, byłam świadkiem rozmów między pacjentami i zapewniam, że nie tylko ja byłam pod wrażeniem. Jeśli pozostałe poradnie funkcjonują na podobnych zasadach, z podobnym nastawieniem do pacjenta, to szczerze gratuluję. Mam tu na myśli Panie w rejestracji oraz w poradni w których widziałam uśmiech, spokój, kompetencje, życzliwość i empatię . Lekarz konsultujący - najwyższy poziom kultury. Chciałabym się do czegoś przyczepić, ale nie mogę.

 

Dziękuję bardzo.

 

KW

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.