Konkurs na dzierżawę wyznaczonych powierzchni ścian i podłóg w salach chorych oraz w przestrzeni ogólnej w budynkach Szpitala, w celu montażu systemu telewizji interaktywnej zawierającej dostęp do kanałów telewizyjnych i umożliwiającej komunikację dwukier
Zamawiający:
Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
Osoba wyznaczona do kontaktu:
Z-ca Dyr. ds. Infrastruktury Tomasz Matera, 12 424 70 05, 12 424 71 06, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Przedmiot konkursu:
Dzierżawa wyznaczonych powierzchni ścian i podłóg w salach chorych oraz w przestrzeni ogólnej w budynkach Szpitala, w celu montażu systemu telewizji interaktywnej, w skład której wchodzi 490 odbiorników telewizyjnych oraz 20 infokiosków – wpłatomatów, zawierającej dostęp do kanałów telewizyjnych i umożliwiającej komunikację dwukierunkową z Pacjentem.
Szczegółowy opis przedmiotu konkursu wraz z ogłoszeniem o konkursie znajduje się w załączniku poniżej.
Oferty należy składać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, 31-501 Kraków, ul. Kopernika 19 II piętro pok. 210 (sekretariat), w terminie do dnia 19.08.2019 r. godz. 12.00.
Rozstrzygnięcie konkursu: 19.08.2019 r. o godz. 12.00
Szpital Uniwersytecki informuje, że wizja lokalna w obiekcie odbędzie się w dniu 13 sierpnia (wtorek) o godzinie 09.00.
Wszystkich zainteresowanych zapraszamy w tym terminie. Prosimy o punktualne stawienie się przy bramie wjazdowej od strony ul. Jakubowskiego 2 – przy budce ochrony.
W związku z analizą zapisów umowy w kontekście złożonych zapytań, Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że termin składania i otwarcia ofert zostaje przesunięty na dzień 04.09.2019 r. godz. 12.00 (ul. Kopernika 19, II piętro, pok. 210 – sekretariat)
Szpital Uniwersytecki informuje, że zmianie uległa treść dokumentu zawierającego Ogłoszenie o konkursie oraz Formularz ofertowy.
Prosimy o zapoznanie się z treścią dokumentów.
Odpowiedzi na pytania Oferentów zostaną opublikowane w następnej kolejności.