Zapytanie ofertowe - dostawa urządzeń dla Sekcji Utrzymania Czystości
DISUC.2242.1.3.2025.KS
Kraków, dnia 25.03.2025 r.
W związku z koniecznością zapewnienia wyposażenia dla Sekcji Utrzymania Czystości w nowowybudowanym budynku, zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. oraz zgodnie z pkt 4.2. ppkt. 4.2.3. lit. c procedury „Zakupy” nr P-AD-10 wydanie X z dnia 03.11.2022 r. zwracam się z zapytaniem ofertowym pod nazwą: „Zakup urządzeń mechanicznych tj. szorowarek, odkurzaczy, myjki ciśnieniowej i zamiatarki do utrzymania czystości wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.
Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442
Zapytanie ofertowe - dostawa urządzeń dla Sekcji Utrzymania Czystości Pobierz
Załącznik:
Oferta-cenowa-załącznik-formularz.xlsx
Pobierz
Jednostka prowadząca sprawę:
Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238, 31-501 Kraków
I. Przedmiot zamówienia:
„Zakup urządzeń mechanicznych tj. szorowarek, odkurzaczy, myjki ciśnieniowej i zamiatarki do utrzymania czystości wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.
Zamówienie obejmować będzie następujące urządzenia:
- Odkurzacz do zbierania zabrudzeń suchych – 10 szt.
- Odkurzacz do zbierania zabrudzeń mokrych – 1 szt.
- Odkurzacz do ekstrakcyjnego prania wykładzin – 1 szt.
- Szorowarka jednotarczowa do szamponowania wykładzin tekstylnych i doczyszczania miejsc trudnodostępnych – 2 szt.
- Szorowarka bateryjna typu I-Mop – 1 szt.
- Myjka ciśnieniowa – 1 szt.
- Zamiatarka ręczna o napędzie mechanicznym – 1 szt.
Cena powinna obejmować sprzęt kompletny, zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz koszty:
- dostawy we wskazanym przez Zamawiającego terminie pod adres Kraków, ul. Marii Orwid 11
- uruchomienia sprzętu w obiekcie Zamawiającego
- przeszkolenia Pracowników Szpitala (ok. 10 osób) w zakresie obsługi, konserwacji i zasad BHP przy użytkowaniu dostarczonego sprzętu
- zapewnienia serwisu gwarancyjnego na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z czasem reakcji 2 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii oraz z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas naprawy trwającej więcej niż 10 dni roboczych
II. Termin dostawy
Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się dostawy zamówionego sprzętu w terminie 16 - 20.06.2025 r. na adres: Budynek Administracyjny NSSU w Krakowie, ul. Marii Orwid 11.
III. Warunki płatności
- Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
w Krakowie. - Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru urządzeń podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU oraz protokół z przeprowadzonego szkolenia Pracowników SU.
IV. Sposób porozumiewania się
Dostawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
V. Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
- Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
- Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań technicznych.
VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Nieprzekraczalny termin składania ofert: 02.04.2025 r. do godziny 14:00.
- Ważność oferty minimum 60 dni.
VII. Kryteria oceny ofert
Cena - 100%
Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.
Załączniki
- Formularz ofertowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia.