Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

DISUC.2242.1.3.2025.KS        
Kraków,  dnia 25.03.2025 r.

 

       W związku z koniecznością zapewnienia wyposażenia dla Sekcji Utrzymania Czystości w nowowybudowanym budynku, zgodnie z art. 2 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. oraz zgodnie z pkt 4.2. ppkt. 4.2.3. lit. c procedury „Zakupy” nr P-AD-10 wydanie X z dnia 03.11.2022 r. zwracam się z zapytaniem ofertowym pod nazwą: Zakup urządzeń mechanicznych tj. szorowarek, odkurzaczy, myjki ciśnieniowej i zamiatarki do utrzymania czystości wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.

Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442

Zapytanie ofertowe - dostawa urządzeń dla Sekcji Utrzymania Czystości Pobierz

Załącznik:  Oferta-cenowa-załącznik-formularz.xlsx
Pobierz

Jednostka prowadząca sprawę:
Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238, 31-501 Kraków


I. Przedmiot zamówienia:

„Zakup urządzeń mechanicznych tj. szorowarek, odkurzaczy, myjki ciśnieniowej i zamiatarki do utrzymania czystości wraz z dostawą, wdrożeniem i zapewnieniem serwisu gwarancyjnego dla budynku administracyjnego Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Marii Orwid 11”.

Zamówienie obejmować będzie następujące urządzenia:

  1. Odkurzacz do zbierania zabrudzeń suchych – 10 szt.
  2. Odkurzacz do zbierania zabrudzeń mokrych – 1 szt.
  3. Odkurzacz do ekstrakcyjnego prania wykładzin – 1 szt.
  4. Szorowarka jednotarczowa do szamponowania wykładzin tekstylnych i doczyszczania miejsc trudnodostępnych – 2 szt.
  5. Szorowarka bateryjna typu I-Mop – 1 szt.
  6. Myjka ciśnieniowa – 1 szt.
  7. Zamiatarka ręczna o napędzie mechanicznym – 1 szt.

Cena powinna obejmować sprzęt kompletny, zgodny z załączonym opisem przedmiotu zamówienia oraz koszty:

- dostawy we wskazanym przez Zamawiającego terminie pod adres Kraków, ul. Marii Orwid 11

- uruchomienia sprzętu w obiekcie Zamawiającego

- przeszkolenia Pracowników Szpitala (ok. 10 osób) w zakresie obsługi, konserwacji i zasad BHP przy użytkowaniu dostarczonego sprzętu

- zapewnienia serwisu gwarancyjnego na okres wskazany w opisie przedmiotu zamówienia z czasem reakcji 2 dni robocze od momentu zgłoszenia awarii oraz z zapewnieniem urządzenia zastępczego na czas naprawy trwającej więcej niż 10 dni roboczych

II. Termin dostawy

Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się dostawy zamówionego sprzętu w terminie 16 - 20.06.2025 r. na adres: Budynek Administracyjny NSSU w Krakowie, ul. Marii Orwid 11.

III. Warunki płatności

  1. Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
    w Krakowie.
  2. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru urządzeń podpisany przez Kierownika Sekcji Utrzymania Czystości SU oraz protokół z przeprowadzonego szkolenia Pracowników SU.


    IV. Sposób porozumiewania się

Dostawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

V. Sposób przygotowania oferty

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
  3. Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie przez oferowane urządzenia wymagań technicznych.

    VI. Miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
  2. Nieprzekraczalny termin składania ofert:  02.04.2025 r. do godziny 14:00.
  3. Ważność oferty minimum 60 dni.

    VII. Kryteria oceny ofert

Cena - 100%
Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.

Załączniki

  1. Formularz ofertowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.