Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 1 października 2024 roku.

ZAPYTANIE OFERTOWE

Dotyczy: Dostawa i uruchomienie 2 szt. kontrolerów do systemu pneumatycznego ucisku sekwencyjnego

Zamawiający: SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
                      ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
                      NIP: 675-11-99-442

Zapytanie ofertowe dotyczące dostawy i uruchomienia 2szt. kontrolerów do systemu pneumatycznego ucisku sekwencyjnego Pobierz

Wymagane  parametry:

Lp.

Opis parametru

Parametr Oferowany

 

Kontroler do systemu pneumatycznego ucisku sekwencyjnego model, typ, producent, rok produkcji

podać

1.         

Sekwencyjny, obwodowy ucisk na podudzie i udo z zachowaniem predefiniowanego, automatycznego gradientu ciśnień: dolna część podudzia – 45mmHg; łydka – 40mmHg; udo – 30mmHg

 

2.         

Czas trwania cyklu kompresji – 5s

 

3.         

Regulowany automatycznie czas trwania przerw pomiędzy kompresjami dla stopy w zakresie: 30-60s

 

4.         

Czas trwania przerw pomiędzy kompresjami regulowany automatycznie za pomocą sytemu wykrywającego ponowne wypełnienie naczyń, umożliwiającego dostosowanie częstotliwości kompresji do fizjologii pacjenta, automatyczna rekalkulacja czasu trwania przerw – co 30 min. Regulowany automatycznie czas trwania przerw pomiędzy kompresjami dla uda i podudzia w zakresie: 20-60s. Równomierny ucisk na stopę                                               z predefiniowanym ciśnieniem 130mmHg.

 

Lp.

Przedmiot zamówienia

Liczba sztuk

Stawka VAT %

Wartość netto (zł)

Wartość  brutto (w zł)

1.

Dostawa i uruchomienie 2 szt. kontrolerów do systemu pneumatycznego ucisku sekwencyjnego

2

     

Wartość netto oferty:

Wartość VAT:

Wartość brutto oferty:

Gwarancja (min. 24 miesiące):

Przeglądy w okresie gwarancji ( jeśli dotyczy w przypadku jeżeli przeglądy nie są wymagane wpis w paszporcie)

Termin realizacji:

Szkolenie:

Termin Płatności min. 60 dni od dostarczenia faktury :

 

 

     

Oferta powinna zawierać: Ofertę brutto i netto z warunkami płatności, (płatność min. 60 dni przelewem po dostarczeniu faktury) okresem gwarancji (min. 24 miesięcy) i czasem dostawy  należy kierować na adres Działu Aparatury mailem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)

Termin realizacji

Gwarancja:

Ważność oferty:

Preferowany termin płatności: 60 dni, po dostarczeniu faktury

Termin składania oferty: do 4.10.24 godz. 12

Ofertę należy przesłać w wyznaczonym terminie na adres mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Osoba do kontaktu: Paweł Żurowski tel. 012/424-78-93

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.