Zapytanie ofertowe na organizację eventu sportowego - biegu na dystansie 5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników
Kraków, 21.04.2022 r.
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na organizacji eventu sportowego – biegu na dystansie 5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników.
Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”
Dotyczy zadania nr 6.29 pt. „Działania edukacyjno-informacyjne skierowane do pacjentów i personelu medycznego”.
POWR.05.01.00-00-0025/18 złożonego w odpowiedzi na konkurs pn. "Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca" nr POWR.05.01.00-IP.05-00-008/18 ogłoszony w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Zamawiający:
SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-11-99-442
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przygotowanie, organizacja i obsługa biegu, który odbędzie się 18 września 2022 r. w Krakowie. Bieg odbędzie się na Bulwarach Wiślanych – pomiędzy Bulwarem Kurlandzkim a Bulwarem Rodła.
- Start biegu: godz. 13:00, 18 września 2022 r. (niedziela)
- Dystans: 5 km
- Liczba uczestników: 500 (tylko osoby pełnoletnie)
- Trasa biegu znajduje się na mapie dołączonej do zapytania ofertowego, trasa: Bulwar Kurlandzki - Bulwar Rodła
- Dokumenty związane z załatwieniem pozwoleń w Urzędzie Miasta na odbycie imprezy i związane z trasą biegu zapewnia Szpital Uniwersytecki
- Zapewnienie bezpieczeństwa podczas zawodów:
- Przygotowanie i opracowanie niezbędnej dokumentacji, w tym: regulaminu uczestnictwa biegu na dystansie 5 km dla uczestników pow. 18 r. życia, oświadczeń dla uczestników biegu o warunkach uczestnikach w biegu, przygotowanie planu imprezy wraz z harmonogramem jej realizacji, uzgodnionym z Zamawiającym
- Zapewnienie ochrony uczestnikom
- Ubezpieczenie dla każdego uczestnika
- Zabezpieczenie trasy poprzez wydzielenie toru specjalną taśmą lub oddzielenie pachołkami oraz ustawieniem pracowników na trasie biegu
- Zamknięcie trasy na czas biegu
- Zabezpieczenie medyczne dla biegaczy
- System on-line do zapisów na bieg (formularz zapisów); Udział będzie bezpłatny dla wszystkich uczestników. Podział na kobiety i mężczyzn, tak aby można było wyłonić zwycięzców w obu kategoriach.
- Obsługa biura zawodów
- Start i meta w innym miejscu; dmuchana brama startu i mety, zapewnienie sceny i podium w miejscu mety
- Nagłośnienie imprezy + strefy startu i mety
- Zapewnienie prowadzącego imprezę w godz. 11-15
- Jednorazowe numery startowe w formacie a5, czarno-białe – zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020 oraz z logo programu Kordian i Księgą Identyfikacji Znaku Szpitala Uniwersyteckiego.
- Jednorazowe chipy pomiarowe (razem z numerem) z możliwością rejestru czasu
- Obsługa pomiaru czasu (zegar pomiaru czasu na mecie, hukowy pistolet startowy, pomiar czasu, wyniki na potrzeby dekoracji zwycięzców, wyniki końcowe w wersji papierowej i elektronicznej)
- Pamiątkowe medale na smyczy dla wszystkich uczestników. Medale odlewane dla wszystkich uczestników – 500 sztuk. Nadruk dwustronny, średnica 50 mm, grubość 3 mm, metalowy. Medal okrągły, ażurowy. Medale zawieszone na szarfie.
- Wykonanie projektu medali zgodnie z Księga znaku dedykowaną dla Projektu oraz z księgą znaku Szpitala stoi po stronie Wykonawcy
- Namioty: 2 sztuki namiotów dedykowane dla biura zawodów i szatni na starcie. Jeden namiot dedykowany dla Szpitala Uniwersyteckiego: wymiary to 4x4 m, z podłogą, z podłączeniem do prądu, trzy stoliki, osiem krzeseł, stojak na ulotki. Namioty w kolorze białym lub kremowym.
- Konieczny sprzęt do ogrzewania namiotu dla szpitala.
- Widoczne oznaczenie szatni.
- Wysokoenergetyczny posiłek regeneracyjny, podany na jednorazowych talerzach i sztućcach
- Woda – 1 butelka jednorazowa 0,5 l dla każdego uczestnika. Dwa stanowiska z wodą dla biegaczy, ustawione tuż przy mecie.
- Nagrody dla pierwszych 3 miejsc – sześć pucharów: „2 x złoto, 2x srebro i 2x brąz”; wymiary: od 12 do 15 cm, nagrody będą przyznawane w kategorii kobiety i mężczyźni.
- Zapewnienie liczby toalet zgodnych z obowiązującym prawem (zgodnie z 6 pkt. 1 par 4 Ustawy o Bezpieczeństwie Imprez Masowych z dnia 20.03.2009 r. (Dz.U. Nr 62, poz. 504) ze zmianą z dnia 20.08.2010 r (Dz. U. Nr 152, poz. 1021) oraz Normami Unii Europejskiej), na starcie imprezy min. 7 stanowisk, na mecie min. 5 stanowisk.
- Zapewnienie prądu na miejscu imprezy – dla nagłośnienia oraz dla namiotu SU.
- Banery biegu Kordian przy starcie i mecie, projekt i wykonanie banneru jest po stronie Wykonawcy.
- Zapewnienie wody i poczęstunku dla specjalistów z SU (8 osób).
CPV: 79952000-2
Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:
- Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia
Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia. Kwota wynagrodzenia płatna będzie na podstawie protokołu odbioru.
Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
Sposób oceny ofert:
Ocena zgłoszonych ofert dokonywana jest w oparciu o nadesłane formularze ofertowe na podstawie kryterium punktów: cena + Wymogi dodatkowe = 100 pkt.
Kryteria oceny ofert:
- Cena
- Wymogi dodatkowe
Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 55 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 55 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
Ad. 2. W kryterium drugim – Wymogi dodatkowe (W), oferta może uzyskać maksymalnie 45 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Szczegółowe kryteria oceny znajdują się w załączniku.
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 04.05.2022 r. do godz. 15:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:
Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 400 12 38, 12 400 12 57, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
- Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
- Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
- Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zapytanie ofertowe - bieg Kordian 2022 Pobierz
Opis przedmiotu zamówienia bieg Kordian 2022 Pobierz
Kryterium oceny ofert bieg kordian 2022 Pobierz
Formularz ofertowy bieg Kordian 2022 Pobierz
Wzór umowy bieg Kordian Pobierz
KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
Kraków, 05.05.2022 r.
Uczestnicy postępowania
Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na organizacji eventu sportowego – biegu na dystansie 5 km i dla 500 pełnoletnich uczestników w ramach realizacji projektu nr POWR.05.01.00-00-0025/18 p.n.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:
Barbara Makowiec „Gravity Group”, uzyskując 100 pkt.