Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 17.12.2020 r.

 ZAPYTANIE OFERTOWE NA ORGANIZACJĘ SZKOLEŃ ON-LINE

Szpital Uniwersytecki w Krakowie z siedzibą przy ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków zaprasza do składania ofert na organizację oraz obsługę 10 szkoleń on-line.

Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu nr POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP:675-11-99-442

Zamówienie obejmuje:

Zorganizowanie oraz dostarczenie rozwiązania umożliwiającego przeprowadzenie 10 szkoleń online w czasie rzeczywistym, jednorazowo dla maksymalnie 40 uczestników oraz 5 wykładowców, zgodnie z załączonym planem 8 godzinnego szkolenia, posiadającego następujące funkcjonalności:

  • możliwość uczestnictwa poprzez sprzęt z dowolnym systemem,
  • rejestracja uczestników poprzez formularz online,
  • możliwość przekazania osobom rejestrującym się na szkolenie klauzuli informacyjnej o edytowalnej treści, zawierającej informacje wymagane na podstawie Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych;
  • zapewnienie licencji/dostępu uczestnikom szkolenia tj. 5 wykładowców oraz 40 uczestników (słuchaczy),
  • weryfikacja „uprawnienia do szkolenia” poprzez możliwość załączenia dokumentów potwierdzających zatrudnienie oraz wykonywany zawód uczestnika szkolenia, oraz przesyłanie plików zakwalifikowanym osobom.
  • formuła zamknięta, wyłącznie dla zarejestrowanych uczestników,
  • udostępnienie prezentacji online uczestnikom z możliwością dokonywania zmian oraz wskazywania elementów na prezentacji,
  • udostepnienie przekazu wideo na żywo,
  • możliwość uruchomienia szkolenia online na urządzeniach mobilnych ,
  • dostępność panelu dyskusyjnego/forum /chat,
  • możliwość personalizacji szaty graficznej (logo Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie oraz logotypy Unijne),
  • udostepnienie obrazu z ekranu prowadzącego szkolenie,
  • nagrywanie i odtwarzanie szkoleń wyłącznie przez administratora spotkania,
  • test online wypełniany przez uczestników bezpośrednio przed oraz po szkoleniu w podziale na dwie grupy- lekarzy lub inny personel medyczny wraz z oceną punktowa rozwiązania,
  • raport ze szkolenia zawierający następujące informacje: dane uczestników (imię i nazwisko, PESEL, Miejsce zatrudnienia); generowanie raportu obecności uczestników, punktacja testu przed oraz po; procentowy przyrost wiedzy.
  • zapewnienie skutecznej realizacji zasad ochrony danych osobowych oraz niezbędnych zabezpieczeń, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów o ochronie danych osobowych.

Zamówienie obejmuje organizację 10 szkoleń z wykorzystaniem narzędzia do przeprowadzenia ich z uwzględnieniem wymienionych funkcjonalności.

Pierwsze szkolenia zamawiający zaplanował na styczeń 2021 r. Terminy szkoleń zostaną na bieżąco ustalane, a wykonawca zostanie o nich poinformowany z co najmniej 14 dniowym wyprzedzeniem.

Dostawca zobowiązuje się dostarczyć gotowy produkt do 15.01.2020 r.

Cykl szkoleń został zaplanowany do czerwca 2022.

Oferent może złożyć tylko jedną ofertę na wykonania przedmiotu zamówienia.

Oferent zobowiązuje się do podtrzymania oferty przez 30 dni od daty jej złożenia.

Płatność za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się w 10 ratach, płatnych po organizacji szkolenia.

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będą stanowiły faktury VAT/rachunek wystawione  po podpisaniu protokołu odbioru przez Wykonawcę za „Przygotowanie szkolenia on-line”. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wynajmującego, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionych faktur VAT/rachunku.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert

Poprawnie złożona oferta obejmuje:

- Formularz oferty- załącznik nr 1

- Oświadczenie o klauzulach społecznych – załącznik nr 3

- Proponowane rozwiązanie/portfolio

Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 28.12.2020 r. do godz. 12:00,  na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kryteria wyboru oferty:

  1. Ocena zgłoszonych ofert dokonywana jest w oparciu o nadesłane formularze ofertowe (zał. nr 1) na podstawie kryterium ceny łącznej – 55 pkt
  2. Ocena jakości wykonania na podstawie przesłanego portfolio – 35 pkt

Kryteria oceniane: 

Estetyka wykonania

10 pkt

Ocena zaproponowanego rozwiązania

15 pkt

Dodatkowe funkcjonalności

10 pkt

 

3. Spełnienia Klauzuli społecznej – na podstawie załącznika nr 3 – 10pkt

Ocena = C+J+K = 100 pkt – 100 %

C= 60 PKT (najniższa cena wynikająca ze złożonych ofert/ cena ofert ocenianej)

J= 30 PKT (liczba punktów uzyskana/liczba punktów najwyżej ocenianej oferty)

Spełnienie klauzuli społecznej

Wykonawca spełniający klauzurę społeczną otrzyma 10 pkt.

Oferent, który nie złożył oświadczenia dostanie 0pkt.

Brak dostarczenie załącznika nr 3 lub portfolio jest równoznaczne z otrzymaniem 0 pkt za daną część.

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

Zamawiający przeznaczył na zamówienie maksymalnie 22 447,50 zł.

Zamawiający zastrzega, że oferty, których kwota przekracza zaplanowany budżet w projekcie zostaną odrzucone.

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę i przeprowadzi kolejne postępowanie na wyłonienie Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy  w sytuacji  zaprzestania realizacji  Projektu, a co za tym idzie rozwiązania Umowy o dofinansowanie Projektu.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

mgr Ewa Bątorek, tel. 12 424 74 79, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

mgr Katarzyna Wilk-Kwaskowska, tel. 12 424 74 79, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE szkolenia on line Pobierz

Zał 1 do zapytania Formularz oferty szkolenie online Pobierz

Zał 2 Opis Przedmiotu Zamówienia szkolenie online Pobierz

Zał 3 oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych szkolenie online Pobierz

Załącznik nr 4 INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH docx Pobierz

Wzór umowy Pobierz


 

KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 04 stycznia 2021 r.

Uczestnicy postępowania

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na organizacji i obsłudze ramach realizacji projektu nr POWR.05.01.00-00-0025/18 p.n.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego” nr POWR.05.01.00-00-0025/18, Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę: 

Transmisje Online Sp. z o.o., ul. Chełmska 21, 00-724 Warszawa

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.