Zapytanie ofertowe na realizację zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonanie spotu informacyjno-edukacyjnego o długości 60 sekund
Kraków, 19.11.2019 r.
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonanie spotu informacyjno-edukacyjnego o długości 60 sekund.
Zapytanie jest realizowane w ramach Projektu POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie, ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-119-94-42
Wymogi stawiane Oferentom – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- spot 60 sekundowy
- Spot musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu, znakiem Unia Europejskiej, Flagą Polski oraz Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Czas realizacji usługi: 14 dni
Oferta powinna zawierać całościową wycenę, następującego zakresu prac:
- Przygotowanie scenariusza filmu na podstawie szkicu scenariusza od Szpitala Uniwersyteckiego oraz informacji merytorycznych dostarczonych przez Zamawiającego,
- przygotowanie filmu/animacji zgodnie z określonym scenariuszem
- montaż, realizacja, dźwięk,
- film ma mieć postać animacji + dodanych dwóch wypowiedzi ekspertów ze Szpitala Uniwersyteckiego,
- czas kręcenia dwóch setek z ekspertami – nagranie 100% z dwoma ekspertami z SU oraz lektora języka migowego,
- nagranie lektora (lektor z off-u), tekst dostarczy SU,
- dojazd do i z miejsca nagrania/zlecenia,
- wmontowanie transkrypcji języka migowego w postaci lektora języka migowego w prawym dolnym rogu,
- opracowanie muzyczne i graficzne spotu,
- plansza z oznakowaniem realizowanego projektu, znakiem Unia Europejskiej, Flagą Polski oraz Europejskiego Funduszu Społecznego,
- przekazanie praw autorskich do utworu, na wszelkich polach eksploatacji,
- konsultację przed rozpoczęciem zdjęć, na której zostanie zaprezentowana koncepcja spotu,
- spot będzie emitowany w telewizjach regionalnych i musi być dostosowany do wymogów które muszą spełnić telewizje regionalne i publiczne,
- szkic scenariusza znajduje się w załączniku do zapytania,
- zamówienie obejmuje również korektę nagrania po uwagach Zamawiającego.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do utworów powstałych w wyniku realizacji Umowy, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili zawarcia Umowy polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666, ze zm.),
a w szczególności w zakresie:
1) utrwalania, kopiowania, modyfikowania, wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów komputerowych,
2) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie egzemplarzy utworu,
3) wystawiania na publiczną prezentację (na ekranie), w tym podczas seminariów i konferencji,
a także publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
4) wykorzystywania w materiałach wydawniczych oraz we wszelkiego rodzaju mediach audio-wizualnych i komputerowych,
5) prawa do korzystania z utworów w całości lub z części oraz ich łączenia z innymi utworami, opracowania poprzez dodanie różnych elementów, uaktualnienie, tłumaczenie na inne języki,
6) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy,
7) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 6 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
Forma przygotowanego pliku powinna być w rozszerzeniu mpeg-4 dostarczona na nośnikach zewnętrznych w minimum dwóch kopiach (płyta CD/pendrive).
Forma płatności: faktura przelewowa.
Termin lub okres wykonania zamówienia:
Wykonawca wykona i autoryzuje spot reklamowy do dnia 14.12.2019 r.
CPV: 92221000-6
Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:
- Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia
Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na realizację spotu informacyjno-edukacyjnego. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia.
Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny ofert:
- Cena
- Portfolio
Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
- Cena (C) - 90 pkt
- Portfolio (P) – 10 pkt
Ocena = C + P = 100 pkt = 100 %
Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 90 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 90 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
Ad. 2. W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 10 pkt. Punkty będą obliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Pod uwagę będą brane dotychczasowe realizacje spotów filmowych, edukacyjnych i telewizyjnych.
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 27.11.2019r. do godz. 14:00 na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:
Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 424 74 34, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
- Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
- Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
- Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
zapytanie ofertowe spot informacyjno-edukacyjny.pdf Pobierz
Formularz ofertowy_ dla_spotu_informacyjno-edukacyjnego.docx Pobierz
opis_przedmiotu_zamówienia_dla_spotu_informacyjno-edukacyjnego.pdf Pobierz
Szkic_scenariusza_dla_spotu_informacyjno-edukacyjnego.pdf Pobierz
Kryteria_oceny_ofert_dla_spotu_informacyjno-edukacyjnego.pdf Pobierz
Wzór_umowy_-_spot_edukacyjno_informacyjny.pdf Pobierz
Kraków, 28.11.2019 r.
Uczestnicy postępowania
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania związanego z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na wykonaniu spotu informacyjno-edukacyjnego o długości 60 sekund, w ramach Projektu „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego”, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014-2020, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę: Klaudia Czapiewska Klita Group.
Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty i zapraszamy do współpracy przy kolejnych projektach.