Zapytanie ofertowe na wykonanie spotu reklamowego, nagraniu webinarium oraz materiału filmowego z przebiegu badania mammograficznego
Kraków, 10.11.2022 r.
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania polegającego na wykonaniu spotu reklamowego, nagraniu webinarium oraz materiału filmowego z przebiegu badania.
Zapytanie jest realizowane w ramach projektu pn. „Wyprzedź raka mammografią - Profilaktyka Raka Piersi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Zamawiający:
SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-119-94-42
Wymogi stawiane Oferentom – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
- Nagranie spotu reklamowego:
- spot o długości 60 sekund;
- spot musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu;
- czas realizacji usługi: 14 dni roboczych;
- przygotowanie projektu scenariusza spotu, który stanowić będzie integralną część oferty;
- przygotowanie spotu zgodnie z określonym scenariuszem, zatwierdzonym przez Szpital oraz z naniesionymi poprawkami i uzgodnieniami;
- scenariusz powinien zawierać elementy nagrań z drona (max. 20 sekund); zdjęcia z drona odbędą się za pomocą operatora posiadającego właściwe uprawnienia. Operator musi posiadać odpowiednie ubezpieczenie w wypadku powstania szkody na skutek lotu dronem.
- Operator powinien posiadać odpowiednie ubezpieczenie w wypadku powstania na skutek lotu dronem szkody.
- dojazd do i z miejsca nagrania/zlecenia;
- zapewnienie lektora języka migowego; zapewnienie zgody na wizerunek lektora
- wmontowanie transkrypcji całego spotu języka migowego w postaci lektora języka migowego w prawym dolnym rogu nagrania;
- spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K (3840 × 2160);
- scenografia: spot promocyjny powstanie w przestrzeniach zaproponowanych przez Wykonawcę w uzgodnieniu ze Szpitalem; zapewnienie ew. potrzebnych rekwizytów, kostiumów czy dekoracji pozostaje po stronie Wykonawcy. Szpital może jedynie pomóc w zapewnieniu rekwizytów medycznych, budynku Szpitala;
- realizacja zdjęć za pomocą profesjonalnych kamer produkcyjnych, dostosowanych do standardów emisji telewizyjnej;
- zapewnienie nagrania profesjonalnego lektora;
- montaż spotu wraz z korekcją barw oraz korekcję poziomów dźwięków;
- opracowanie graficzne spotu;
- udźwiękowienie spotu: muzyka, odgłosy, efekty dźwiękowe; zapewnienie zapisu dźwięku odpowiedniego do wymagań technicznych telewizji publicznej wraz z licencją na muzykę
- spot i nośnik, na którym będzie przekazany Zamawiającemu ma spełniać standardy określone przez telewizje regionalne;
- przekazanie praw autorskich do utworu, na wszelkich polach eksploatacji;
- udzielenie praw do licencji na wykorzystywaną w spocie muzykę;
- konsultację przed rozpoczęciem zdjęć, na której zostanie zaprezentowana koncepcja spotu;
- zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze.
- Nagranie webinarium:
- webinarium prowadzone przez specjalistów ze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie;
- zgoda na publikację wizerunku prowadzącego
- czas nagrania: 3 x 45 min;
- spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K (3840 × 2160);
- nagranie prelegenta oraz jego prezentacji online;
- nagranie na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie;
- czas realizacji usługi: w ramach ustalonego terminu ze Szpitalem Uniwersyteckim
- film musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu
- zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze
- Termin wykonania: do 15.12.2022 r.
- Nagranie filmu z przebiegu badania mammograficznego:
- badanie przygotuje Szpital Uniwersytecki w Krakowie;
- ostateczna wersja filmu ma trwać min. 3 min - max. 5 min;
- zgoda na publikację wizerunku prowadzącego badanie oraz pacjentki
- czas realizacji usługi: w ramach ustalonego terminu ze Szpitalem Uniwersyteckim;
- nagranie na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie – ul. Jakubowskiego 2;
- spot musi zostać wykonany w technologii Ultra High Definition 4K (3840 × 2160);
- film musi być opatrzony planszą z oznakowaniem realizowanego projektu
- zamówienie obejmuje również dwukrotną autoryzację wraz z korektą nagrania po uwagach Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 3 dni robocze
- Termin wykonania: do 15.12.2022 r.
Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość autorskich praw majątkowych do utworów powstałych w wyniku realizacji Umowy, bez żadnych ograniczeń czasowych i terytorialnych, na wszelkich znanych w chwili zawarcia Umowy polach eksploatacji, w tym określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 666, ze zm.),
a w szczególności w zakresie:
1) utrwalania, kopiowania, modyfikowania, wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów komputerowych,
2) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie egzemplarzy utworu,
3) wystawiania na publiczną prezentację (na ekranie), w tym podczas seminariów i konferencji,
a także publicznego udostępniania w taki sposób, aby każdy mógł mieć dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym,
4) wykorzystywania w materiałach wydawniczych oraz we wszelkiego rodzaju mediach audio-wizualnych i komputerowych,
5) prawa do korzystania z utworów w całości lub z części oraz ich łączenia z innymi utworami, opracowania poprzez dodanie różnych elementów, uaktualnienie, tłumaczenie na inne języki,
6) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy,
7) w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt 6 – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym.
Forma przygotowanego pliku powinna być w rozszerzeniu mpeg-4 dostarczona na nośnikach zewnętrznych w minimum dwóch kopiach (płyta CD/pendrive).
Forma płatności: faktura przelewowa.
Termin lub okres wykonania zamówienia:
Wykonawca wykona i autoryzuje spot oraz nagrania do dnia 15.12.2022 r.
CPV: 92111200-4
Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:
- Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia
Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku na realizację spotu informacyjno-edukacyjnego.
Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
Sposób oceny ofert:
Kryteria oceny ofert:
- Cena
- Portfolio
- Szkic scenariusza
Oferty będą oceniane wg następujących kryteriów:
- Cena – 50 pkt
- Portfolio – 20 pkt
- Szkic scenariusza – 30 pkt
Ocena = C + P + S = 100 pkt = 100 %
Ad. 1. W kryterium Cena (C), oferta Wykonawcy może otrzymać maksymalnie 50 pkt. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie według wzoru:
najniższa oferowana cena (brutto)
C = ----------------------------------------------- x 50 pkt
cena ocenianej oferty (brutto)
Ad. 2. W kryterium drugim – oferta może uzyskać maksymalnie 20 pkt. Pod uwagę będą brane dotychczasowe realizacje spotów filmowych, edukacyjnych i telewizyjnych, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji dla podmiotów medycznych lub kampanii społecznych.
Ad 3. W kryterium trzecim – szkic scenariusza może uzyskać maksymalnie 30 pkt. Pod uwagę będzie brana zgodność z projektem, znajomość tematu którego dotyczy kampania, atrakcyjna i czytelna forma dla odbiorcy oraz spełnienie roli edukacyjnej dla pacjenta.
Oceniane będą wyłącznie oferty spełniające wszystkie wymagania określone w niniejszym Zapytaniu Ofertowym. Niniejsze zaproszenie do składania ofert nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do udzielenia zamówienia. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na warunkach określonych w zaproszeniu i przekaże informacje o przyjęciu oferty wybranemu Wykonawcy zamówienia.
Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
prosimy o składanie ofert do 17.11.2022 r. do końca dnia. Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Poprawnie złożona oferta składa się z wypełnionego załącznika nr 1 – formularza oferty.
Ofertę w formie pisemnej można składać osobiście w siedzibie Zamawiającego lub przesłać pocztą tradycyjną na adres:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Sekcja ds. Działalności Komercyjnej i Nowych Projektów
ul. Mikołaja Kopernika 36
31-501 Kraków
Z dopiskiem: „spot TV”
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowalnym. nOfertę należy dostarczyć na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:
Anna Motyka – tel. 12 400 12 38 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Ewa Bątorek, tel. 12 424 74 79 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
- Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
- Oferta posiada braki niemożliwe do uzupełnienia po wyznaczonym terminie złożenia ofert.
- Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
- Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
- Zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, przy czym na potrzeby tego zapytania przez rażąco niską cenę Zamawiający rozumie cenę brutto stanowiącą mniej niż 30% średniej wyliczonej ze wszystkich zaoferowanych cen, spośród nieodrzuconych na innej podstawie Ofert.
Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe (przetarg) może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zapytanie ofertowe spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz
Kryterium oceny ofert spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz
Wzór umowy spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz
Formularz ofertowy spot reklamowy, nagranie webinarium i materiału filmowego mammografia Pobierz
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Pobierz
KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
Kraków, 25.11.2022 r.
Uczestnicy postępowania
Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na realizację zadania polegającego na wykonaniu spotu reklamowego, nagraniu webinarium oraz materiału filmowego z przebiegu badania w ramach projektu pn. „Wyprzedź raka mammografią - Profilaktyka Raka Piersi” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020,
po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:
Studio Produkcji Multimedialnych STORYTELLERS
ul. Partyzantów 25
95-040 Kaletnik
Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty