Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

Kraków, 25.02.2020 r.

 

Zapytanie ofertowe na wytworzenie i dostawę materiałów biurowych

 

SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie z siedzibą przy ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, zaprasza do składania ofert na wytworzenie i dostawę materiałów biurowych dla uczestników szkoleń w ramach realizacji projektu nr POWR.05.04.00-00-0175/19-00 pn.: „Wsparcie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży poprzez edukację kadr systemu ochrony zdrowia”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020; V Osi priorytetowej: Wsparcie dla obszaru zdrowia; Działanie 5.4 Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych;

Zamawiający:

SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP:675-11-99-442

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest:

Wytworzenie i dostawa materiałów biurowych, które obejmują teczki, notesy, długopisy, pendrive’y, z logotypami dla uczestników szkoleń organizowanych przez Szpital Uniwersytecki w Krakowie.

CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

Opis przedmiotu zamówienia:

Zamówienie obejmuje 832 komplety materiałów biurowych. Jeden komplet stanowi: teczkę, notes, długopis i pendrive.

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wytworzenie i dostawa do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie z siedzibą przy ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków ww. materiałów biurowych z nadrukiem określonym wg zasad znajdujących się w „Księdze identyfikacji wizualnej znaku marki Fundusze Europejskie i znaków programów polityki spójności na lata 2014-2020” dla PO WER.

  • Notatnik: A4, 80 kartek, miękka oprawa(ilość: 832 sztuk), Notes z nadrukowanymi logotypami pełnokolorowymi, Zamawiający dopuszcza notesy bez okładki, wyłącznie z usztywnionym tyłem (tektura na spodzie). Zamawiający dopuszcza notes kratka lub linia. 
  • Teczka format A4, wykonana ze sztywnego kartonu (ilość: 832 sztuk) z nadrukowanymi logotypami pełnokolorowymi.
  • Długopis (ilość: 832 sztuk): 0.3mm, wkład niebieski, zawierający nadrukowane logotypy w wariancie minimalnym (wzór poniżej) Zamawiający dopuszcza grawer logotypów.
  • Pendrive, o pojemności 2 GB (ilość: 832 sztuk), zawierający nadrukowane logotypy w wariancie minimalnym (wzór poniżej) Zamawiający dopuszcza grawer logotypów.

Wzór logotypów

  • Pełnokolorowe zestawienie znaków w układzie poziomym:

logo 1

  • Achromatyczne zestawienie znaków w układzie poziomym w wariancie minimalnym:

logo 2

Wykonawca przedstawi zamawiającemu wizualizację wszystkich ww. materiałów biurowych w załączeniu do formularza ofertowego.

Dostawa wytworzonych materiałów nastąpi w transzach. Załącznik nr 3 do zapytania określa miejsce, datę oraz ilość materiałów biurowych na jedną partię dostawy. Wykonawca zobowiązuje się przestrzegać wyznaczonych terminów dostawy.

Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:

  1. Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
  2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej
    i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
  3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  4. Nie byli prawomocnie skazani za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy  w sytuacji  zaprzestania realizacji  Projektu, a co za tym idzie rozwiązania Umowy o dofinansowanie Projektu.

Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia:

Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiona na „materiału biurowe” przez Wykonawcę po podpisaniu Protokołu odbioru. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 60 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku.

W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% brutto łącznej wartości zamówienia.

Opis sposobu przygotowania oferty

  1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 wraz z pozostałymi załącznikami.      
  2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisania oferty.
  3. Oferta powinna zawierać wymagane załączniki wizualizacji produktów.
  4. Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę.
  5. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.

Sposób oceny ofert

Ocena zgłoszonych ofert dokonywana jest w oparciu o nadesłane formularze ofertowe wraz z załącznikami wizualizacji produktów na postawie kryterium:

  • Ceny łącznej zamówienia (C)  – 90 pkt;  
  • Spełnienie klauzuli społecznej (K) – 10 pkt.

Ocena = C+K = 100 pkt – 100 %

  1. Ceny łącznej zamówienia

Wykonawca może otrzymać maksymalnie 80 punktów, ilość dla poszczególnych będzie liczone według wzoru:

  1. Spełnienie klauzuli społecznej

Wykonawca spełniający klauzurę społeczną otrzyma 10 pkt.

Oferent, który nie złożył oświadczenia dostanie 0pkt.

Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert

Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 28.02.2020r. do godz. 10:00,  na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

(w tytule proszę wpisać: „Oferta, materiały biurowe- „Wsparcie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży”)

W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę i przeprowadzi kolejne postępowanie na wyłonienie Wykonawcy przedmiotowego zamówienia.

Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:

Weronika Sędzik, tel. 12 424 72 45 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ewa Bątorek, tel. 12 424 74 79, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZAPYTANIE OFERTOWE MATERIAŁY BIUROWE Pobierz

Formularz oferty Materiały biurowe Pobierz

ZAŁ 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Pobierz

Zał 3 dostawy materiały biurowe Pobierz

Zał 4 oświadczenie o spełnieniu klauzul społecznych Pobierz

Wzór umowy artykuły biurowe marzec grudzień 2020 Pobierz


 

KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO

Kraków, 28 lutego 2020 r.

Uczestnicy postępowania,

Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na wybór wykonawcy zadania polegającego na wytworzenie i dostawę materiałów biurowych dla uczestników szkoleń ramach realizacji projektu nr POWR.05.04.00-00-0175/19 p.n.: „Wsparcie zdrowia psychicznego dzieci i młodzieży poprzez edukację kadr systemu ochrony zdrowia”, Projekt współfinansowany przez    Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, V Osi Priorytetowej Działanie 5.4. Kompetencje zawodowe i kwalifikacje kadr medycznych; po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę: 

Studio Mrówka Joanna Foryś-Maziak, ul. Czechosłowacka 7; 30-328 Kraków

Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.