Zapytanie ofertowe na zakup czasu antenowego w celu emisji spotu reklamowego w stacjach telewizyjnych - Program Kordian
Kraków, 10.10.2022 r.
Zapytanie ofertowe na zakup czasu antenowego w celu emisji spotu reklamowego w stacjach telewizyjnych
Ogłoszenie o zapytaniu ofertowym
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie zaprasza do składania ofert związanych z realizacją zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na zakupie czasu antenowego w celu emisji spotu reklamowego na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, w ramach Projektu POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zamawiający:
SPZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków
NIP: 675-119-94-42
Wymogi stawiane Oferentom – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Zakup czasu antenowego w telewizji polskiej (kanały regionalne) do wskazań promocyjnych Zamawiającego przy realizacji ww. Projektu.
- Emisja telewizyjna ma obejmować swoim zasięgiem teren województwa małopolskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego
- Długość trwania spotu: 60 sekund
- Czas trwania kampanii: od 1.11.2022 r. do 31.03.2023 r.
- Emisja spotu min. 3 dni w tygodniu, od poniedziałku do niedzieli, wymagane min. jedna emisja w weekend w ciągu całego miesiąca
- Wymagane godziny emisji: spot rano i wieczorem – wymagana emisja w off 1 (godz. 7:00 – 15:00) oraz emisja w prime 1 (godz. 18:25-18:59)
- Liczba emisji spotu przez okres trwania umowy:
- 54 emisje spotów: Emisja przez 9 tygodni – od 1.11 do 31.12.2022 r.: - 54 emisje: w tym 27 emisji w off 1; 17 emisji w PRIME1 i 10 emisji w PRIME 2. W przypadku zajętości prime 1 lub prime 2 dopuszczamy wycenę 27 emisji tylko w jednym czasie antenowym PRIME.
- 72 emisje od 01.01. do 31.03.2023 r. : - w tym 36 emisji w off 1; 36 emisje w prime 1
Jedna emisja spotu rozumiana jako równoczesna emisja spotu na antenie trzech telewizji, dedykowanych każdemu z regionów
- Wymagana emisja przy wiadomościach regionalnych dedykowanych dla każdego regionu
- Telewizja dedykowana każdemu z regionów (małopolska, świętokrzyskie, podkarpackie), dostępna w platformy cyfrowej telewizji naziemnej, multipleksy ogólnopolskie
- Jedna z telewizji dedykowanych województwie musi mieć zasięg techniczny co najmniej 2 mln widzów
- Jedna z telewizji dedykowanych województwie musi mieć oglądalność w prime 1 na poziomie 50 000 AMR (Average Minute Rating, średnia oglądalność minutowa)
- Spot emitowany tylko i wyłącznie na terenie trzech województw, które obejmuje swoimi działaniami ww. projekt
- Emisja musi zawierać informację o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej
- Transmisja spotu musi zostać wykonana do 31.03.2023 r.
- Szczegółowy harmonogram emisji zostanie ustalony z Zamawiającym.
Spot informacyjno-edukacyjny został przygotowany przez wyłonioną firmę na drodze niezależnego zapytania ofertowego. Spot w pliku o rozszerzeniu mpeg-4 będą opatrzony odpowiednim oznakowaniem realizowanego projektu, znakiem: Unia Europejska, Flaga Polski oraz Europejski Fundusz Społeczny.
Forma płatności: faktura przelewowa w dwóch turach płatności: wystawiona 31.12.2022 r. po emisji spotów dla 2022 roku oraz 31.03.2023 r. po emisji spotów dla 2023 roku. Faktura wystawiona na podstawie protokołu odbioru.
Termin lub okres wykonania zamówienia:
Wykonawca wyemituje spot do 31.03.2023 r.
CPV: 92220000-9 (Usługi telewizyjne)
Wymagania formalne w stosunku do Wykonawców:
- Posiadanie uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej lub Krajowego Rejestru Sądowego;
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
Waluta i warunki dotyczące rozliczeń związanych z realizacją niniejszego zamówienia
Podstawę zapłaty wynagrodzenia będzie stanowiła faktura VAT/rachunek wystawiony przez Wykonawcę. Wynagrodzenie płatne będzie w drodze przelewu bankowego na rachunek wskazany przez Wykonawcę, w terminie 14 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT/rachunku. Faktura przelewowa w dwóch turach płatności: wystawiona 31.12.2022 r. po emisji spotów dla 2022 roku oraz 31.03.2023 r. po emisji spotów dla 2023 roku. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości do 10% brutto łącznej wartości zamówienia.
Opis sposobu przygotowania oferty
- Oferta powinna być sporządzona w języku polskim oraz powinna zawierać pełną nazwę oraz dane adresowe Wykonawcy na formularzu ofertowym zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
- Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
- Dołączenie do oferty potwierdzenia danych dotyczących oglądalności.
Sposób oceny ofert:
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami wyboru ofert:
Kryterium oceny ofert – 100 % cena
Określenie miejsca, sposobu i terminu składania ofert:
Wykonawca może złożyć jedną ofertę.
Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy dostarczyć w wersji elektronicznej w terminie do 18.10.2022 r. do końca dnia na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie żadna oferta, Zamawiający unieważni prowadzoną procedurę.
Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty zamieścimy na stronie internetowej www.su.krakow.pl w zakładce zapytania ofertowe.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z poniższymi upoważnionymi osobami:
Maria Włodkowska, Anna Motyka – tel. 12 400 12 38, 12 400 12 57, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Warunki odrzucenia i unieważnienia postępowania:
W przypadku, gdy Wykonawca nie przedstawi wszystkich wymaganych dokumentów lub gdy oferta zawiera braki formalne, Zamawiający może wezwać wykonawcę do uzupełnienia tych braków w wyznaczonym terminie pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, w przypadkach wymienionych w niniejszym zapytaniu, w szczególności:
- Oferta została złożona po wyznaczonym terminie.
- Oferta, mimo uzupełnienia braków, nie spełnia wymagań zawartych w zapytaniu.
- Jeżeli oferent złożył ofertę alternatywną.
Zamawiający na podstawie art. 703 § 1 Kodeksu cywilnego zastrzega, że zapytanie ofertowe może zostać zamknięte bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Zapytanie ofertowe - emisja tv 2022 - Program Kordian Pobierz
Opis przedmiotu zamówienia - emisja tv 2022 Pobierz
Formularz ofertowy - emisja tv 2022 Pobierz
Wzór umowy - emisja tv 2022 Pobierz
Kraków, 17.10.2022 r.
Szanowni Państwo,
poniżej prezentujemy poprawny wzór formularza ofertowego:
Formularz ofertowy EMISJA TV KORDIAN 2022 — poprawny Pobierz
Kraków, 20.10.2022 r.
KOMUNIKAT W SPRAWIE ROZSTRZYGNIĘCIA POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO
Uczestnicy postępowania
Szpital Uniwersytecki w Krakowie informuje, że w postępowaniu ofertowym na realizację zadania informacyjno-promocyjnego polegającego na zakupie czasu antenowego w celu emisji spotu reklamowego na terenie województwa małopolskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, w ramach Projektu POWR.05.01.00-00-0025/18 pn.: „Profilaktyka miażdżycy tętnic i chorób serca poprzez edukację i badania genetyczne w kierunku hipercholesterolemii rodzinnej osób z licznymi czynnikami ryzyka sercowo-naczyniowego na obszarze województwa małopolskiego, świętokrzyskiego i podkarpackiego.”, realizowanego w ramach V Osi priorytetowej Wsparcie dla obszaru zdrowia, Działania 5.1 Programy profilaktyczne Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, po dokonaniu oceny w oparciu o ustalone dla przedmiotowego postępowania kryteria wybrano ofertę złożoną przez firmę:
Telewizja Polska S. A. w Warszawie, Oddział w Krakowie.
Pozostałym Oferentom dziękujemy za złożone oferty.