Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

                                                                              Kraków,  dnia 14.11.2024 r.

 Zapytanie ofertowe nr.: DISUC.2242.2.3.2024.KS dotyczące dostawy oraz serwisowania mat wejściowych 

       W związku z koniecznością zapewnienia mat wejściowych dla budynków Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ulicy Kopernika 21a, 23, 36, 38 i 50, ulicy Śniadeckich 2, 8 i 10, ul. Lenartowicza 14 i ul. Botanicznej 3 zwracam się z zapytaniem ofertowym na dostawę i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat.

 

Formularz ofertowy - DISUC.2242.2.4.2024.KS Pobierz

 

Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w KrakowieKopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442

 

Jednostka prowadząca sprawę:

Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2 , pok. nr 4
31-501 Kraków

 Przedmiot zamówienia:

„Dostawa i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat”.

Wymiana mat powinna odbywać się z następującą częstotliwością:

  • w okresie 01.01. - 30.04.2025 – wymiana co 2 tygodnie
  • w okresie 01.05. – 31.10.2025 – wymiana co 4 tygodnie
  • w okresie 01.11. – 31.12.2025 – wymiana co 2 tygodnie

Maty powinny być wykonane z tkanej włókniny zespolonej gumą antypoślizgową. Maty nie mogą samoczynnie przemieszczać się, zaginać, rolować itp. Brzegi mat winny posiadać gumowy border. Chłonność maty na 1 m.kw. powinna wynosić nie mniej niż 4,5 kg. dla zabrudzeń stałych i płynnych. Wymiana mat następować musi w sposób nie zagrażający bieżącemu funkcjonowaniu szpitala.

Kolor mat - ciemnoszary.

Do kalkulacji cenowej należy przyjąć następujące wymiary i ilości mat w poszczególnych lokalizacjach:

             

LOKALIZACJA

ILOŚĆ SZTUK W DANYM ROZMIARZE

     

85 x 150

115 x 200

150 x 250

     

ul. Kopernika 21a

3

___

2

     

ul. Kopernika 23

___

2

2

     

ul. Kopernika 36

___

1

2

     

ul. Kopernika 38

___

2

___ 

     

ul. Kopernika 50

1

10

3

     

ul. Śniadeckich 2

___

2

2

     

ul. Śniadeckich 8

___

2

___

     

ul. Śniadeckich 10

2

2

2

     

ul. Botaniczna 3

___

4

1

     

ul. Lenartowicza 14

2

___

___

     

SUMA

8

25

14

     

 

Termin wykonania

  1. Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się wykonania zamówienia w terminie od dnia 01.01.2025 r.
  2. Umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy.

Wynagrodzenie i warunki płatności

  1. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie określone na podstawie złożonej oferty.
  2. Rozliczenie usługi następować będzie podstawie wystawionych i doręczonych faktur. Podstawą wystawienia faktury będą protokoły wymiany mat podpisane przez wyznaczonego pracownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.
  3. Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
    w Krakowie.
  4. Umowa zostanie zawarta na okres 1 roku z możliwością bezkosztowego zmniejszenia ilości mat (do 10% ogólnej liczby) w zależności od potrzeb Szpitala i w momencie wskazanym przez Szpital. Wszelkie zmiany ilości winny być realizowane w ciągu 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Szpital.

Sposób porozumiewania się:
Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zamawiający na prośbę oferenta umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej.

 

Sposób przygotowania oferty

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
  3. Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie wymagań technicznych.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Ważność oferty minimum 45 dni.
  2. Nieprzekraczalny termin składania ofert:  25.11.2024 r. do godziny 14:00.
  3. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  

Kryteria oceny ofert:
Cena - 100%

Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.

 

....................................................................                            …………………..…….…..………………………

      podpis pracownika merytorycznego                                                podpis Kierownika

 

 

Załączniki

  1. Formularz ofertowy.

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.