Zapytanie ofertowe na dostawę i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat
Kraków, dnia 16.12.2024 r.
Zapytanie ofertowe DISUC.2242.3.3.2024.KS
W związku z koniecznością zapewnienia mat wejściowych dla Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Jakubowskiego 2 zwracam się z zapytaniem ofertowym na dostawę i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat.
Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442
Jednostka prowadząca sprawę:
Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238
31-501 Kraków
Zapytanie ofertowe DISUC.2242.3.3.2024.KS Pobierz
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Pobierz
NSSU - Lokalizacja mat wejściowych Pobierz
Przedmiot zamówienia:
- „Dostawa i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat”.
- Wymiana mat powinna odbywać się z następującą częstotliwością:
- w okresie 01 styczeń – 30 kwiecień – wymiana co 2 tygodnie
- w okresie 01 maj – 31 październik – wymiana co 4 tygodnie
- w okresie 01 listopad – 31 grudzień – wymiana co 2 tygodnie
Maty powinny być wykonane z tkanej włókniny zespolonej gumą antypoślizgową. Maty nie mogą samoczynnie przemieszczać się, zaginać, rolować itp. Brzegi mat winny posiadać gumowy border. Maty muszą posiadać atesty przeciwpożarowe. Wymiana mat następować musi w sposób nie zagrażający bieżącemu funkcjonowaniu szpitala.
Kolor mat – ciemnoszary
Do kalkulacji cenowej należy przyjąć następujące wymiary, parametry chłonności i ilości mat:
POZYCJA |
ROZMIAR MATY |
CHŁONNOŚĆ |
ILOŚĆ SZTUK |
1 |
150 x 250 cm. |
nie mniej niż 4 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych |
20 |
2 |
115 x 200 cm. |
nie mniej niż 4 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych |
37 |
3 |
|
nie mniej niż 5 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych |
2 |
4 |
150 x 220 cm. |
nie mniej niż 5 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych |
2 |
Termin wykonania
- Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się wykonania zamówienia w terminie od dnia 25.01.2024 r.
- Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy.
Wynagrodzenie i warunki płatności
- Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie określone na podstawie złożonej oferty.
- Rozliczenie usługi następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury. Podstawą wystawienia faktury będą protokoły wymiany mat podpisane przez wyznaczonego pracownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.
- Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
w Krakowie. - Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia ilości mat (do 15% ogólnej liczby) w zależności od potrzeb Szpitala i w momencie wskazanym przez Szpital. Wszelkie zmiany ilości winny być realizowane w ciągi 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Szpital.
Sposób porozumiewania się:
- Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Zamawiający na prośbę oferenta umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej.
Sposób przygotowania oferty
- Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
- Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
- Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie wymagań technicznych.
Miejsce i termin złożenia oferty:
- Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Nieprzekraczalny termin składania ofert: 27.12.2024 r. do godziny 14:00.
- Ważność oferty minimum 60 dni.
Kryteria oceny ofert:
- Cena - 100%
Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne.
.................................................................... …………………..…….…..………………………
podpis pracownika merytorycznego podpis Kierownika