Zapytania ofertowe

Strefa kontrahenta

                                                                             Kraków,  dnia 16.12.2024 r.

  Zapytanie ofertowe  DISUC.2242.3.3.2024.KS      

     W związku z koniecznością zapewnienia mat wejściowych dla Nowej Siedziby Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przy ul. Jakubowskiego 2 zwracam się z zapytaniem ofertowym na dostawę i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat. 

Zamawiający:
SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie
Kopernika 36; 31-501 Kraków
REGON: 000288685; NIP 675 11 99 442

Jednostka prowadząca sprawę:
Sekcja Utrzymania Czystości
Śniadeckich 2, II piętro, pok. 238
31-501 Kraków

Zapytanie ofertowe DISUC.2242.3.3.2024.KS Pobierz

Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy Pobierz

NSSU - Lokalizacja mat wejściowych Pobierz

 

Przedmiot zamówienia:

  1. „Dostawa i oddanie do użytkowania mat podłogowych wraz z usługą serwisu obejmującą wymianę, czyszczenie, naprawę i transport mat”.
  2. Wymiana mat powinna odbywać się z następującą częstotliwością:

- w okresie 01 styczeń – 30 kwiecień – wymiana co 2 tygodnie

- w okresie 01 maj – 31 październik – wymiana co 4 tygodnie

- w okresie 01 listopad – 31 grudzień – wymiana co 2 tygodnie 

Maty powinny być wykonane z tkanej włókniny zespolonej gumą antypoślizgową. Maty nie mogą samoczynnie przemieszczać się, zaginać, rolować itp. Brzegi mat winny posiadać gumowy border. Maty muszą posiadać atesty przeciwpożarowe. Wymiana mat następować musi w sposób nie zagrażający bieżącemu funkcjonowaniu szpitala.

Kolor mat – ciemnoszary

Do kalkulacji cenowej należy przyjąć następujące wymiary, parametry chłonności i ilości mat:

POZYCJA

ROZMIAR  MATY

CHŁONNOŚĆ

ILOŚĆ  SZTUK

1

150 x 250 cm.

nie mniej niż 4 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych

20

2

115 x 200 cm.

nie mniej niż 4 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych

37

3

  • szerokość w zakresie od 100 do 150 cm.
  • długość 300 cm.

nie mniej niż 5 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych

2

4

150 x 220 cm.

nie mniej niż 5 kg/m2 łącznie dla zabrudzeń stałych i płynnych

2

 

Termin wykonania

  1. Od wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę oczekuje się wykonania zamówienia w terminie od dnia 25.01.2024 r.
  2. Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy.

Wynagrodzenie i warunki płatności

  1. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie określone na podstawie złożonej oferty.
  2. Rozliczenie usługi następować będzie w okresach miesięcznych na podstawie faktury. Podstawą wystawienia faktury będą protokoły wymiany mat podpisane przez wyznaczonego pracownika Sekcji Utrzymania Czystości SU.
  3. Termin płatności: 60 dni od daty złożenia faktury w siedzibie Szpitala Uniwersyteckiego
    w Krakowie.
  4. Umowa zostanie zawarta na okres 24 miesięcy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia ilości mat (do 15% ogólnej liczby) w zależności od potrzeb Szpitala i w momencie wskazanym przez Szpital. Wszelkie zmiany ilości winny być realizowane w ciągi 7 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Szpital.

Sposób porozumiewania się:

  • Wykonawcy mogą zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • Zamawiający na prośbę oferenta umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej.

Sposób przygotowania oferty

  1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu.
  2. Oferta winna być podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być opatrzone pieczątkami imiennymi.
  3. Do oferty dołączyć należy materiały handlowe potwierdzające spełnianie wymagań technicznych.

Miejsce i termin złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć elektronicznie na adres e-mail – Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  
  2. Nieprzekraczalny termin składania ofert:  27.12.2024 r. do godziny 14:00.
  3. Ważność oferty minimum 60 dni.

Kryteria oceny ofert:

  • Cena - 100%

Zamawiający wybierze najtańszą ze złożonych ofert spełniających wymogi formalne i techniczne. 

....................................................................                            …………………..…….…..………………………

      podpis pracownika merytorycznego                                                podpis Kierownika

 

Kontrast strony:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Informujemy, że od 25 maja 2018 r. stosujemy RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), czyli nowe unijne rozporządzenie, które dotyczy ochrony danych osobowych. Prosimy o zapoznanie się z Informacjami dla Pacjenta, które znajdą Państwo w zakładce Dla Pacjenta - Ochrona danych osobowych.